shopify traffic stats

Sekrety udanej reklamy

Sekrety udanej reklamy
Poniżej wywiad z panem Eugeniuszem Jaworskim na temat nowoczesnych narzędzi reklamowych dla średniego i małego biznesu z grudniowego numeru miesięcznika Własny Biznes.

Nośniki reklamowe mogą mieć różny przekaz, np. podświetlany kaseton z logo firmy ma promować markę i wyróżnić sklep spośród konkurencji. Jednak zdaniem specjalistów sam szyld nie wystarczy, by zachęcić klienta do odwiedzenia sklepu. 

- Wielu przedsiębiorcom błędnie wydaje się, że podświetlany lub gigantyczny szyld nie tylko przykuje uwagę przechodniów, ale i zagwarantuje satysfakcjonujące przychody sklepu. Tymczasem takie oznakowanie sklepu ma charakter wyłącznie informacyjny. To wizytówka firmy, która umożliwia szybką lokalizację punktu, ale nie zachęca do odwiedzin – tłumaczy Eugeniusz Jaworski z Grupy Astel, będącej przedstawicielem handlowym na Polskę i Ukrainę firmy RGB Technology, producenta nośników reklamowych. Dlatego warto zainwestować w inne (ja bym wskazał tutaj zamiast inne dynamiczne albo lekko wymieniane )narzędzia reklamy zewnętrznej, które będą promować konkretne produkty lub usługi, jakie świadczymy, albo krótko trwale promocje.


Wyświetlacze LED realizacje

Niezależni przedsiębiorcy lub partnerzy marek, którzy dają im „wolną rękę” w planowaniu działań reklamowych dysponują budżetem na miarę własnych możliwości. Bardzo często, oprócz podświetlanego plafonu z nazwą sklepu, inwestują w tablice informacyjne, potykacze, stojaki reklamowe lub w tzw. reklamę dynamiczną, która może promować właściwie wszystko: od marki przez konkretne produkty lub usługi po akcje promocyjne typu „dwa produkty w cenie jednego”. 

- Najczęściej do tego celu wykorzystuje się wyświetlacze LED montowane na elewacji budynku lub w miejscach o dużym natężeniu ruchu – mówi Eugeniusz Jaworski. – Tablice LED są łatwo zauważalne o każdej porze, nawet z dużej odległości, a więc gwarantują dużą liczbę odbiorców i widoczność na tle konkurencji. 

Na tym nośniku można zamieścić każdy rodzaj reklamy: tekstową, graficzną bądź animację – sposób wykorzystania, podobnie zresztą jak kształt samego wyświetlacza oraz miejsce, w którym będzie zamontowany zależy tylko i wyłącznie od potrzeb i wyobrażeń właściciela sklepu lub punktu usługowego. Jak prawidłowo dostosować wyświetlacz można przeczytać tutajJak wybrać reklamę LED albo zapytać bezpośrednio w firmie Astel Europe poprzez e-mail, tel. albo SMS.

Kryż apteczny LED

- Reklama dynamiczna wywołuje u klientów impuls zakupowy niezależnie od tego, w jakiej branży działa przedsiębiorca. Na wyświetlaczach przy sklepach spożywczych można reklamować oferty dnia, przy pralniach – zniżki cenowe, a w sklepach odzieżowych – zapowiedź nowej kolekcji – mówi Eugeniusz Jaworski. – Apteki, którym zgodnie z przepisami prawa nie wolno reklamować leków, mogą zainwestować w dobrze widoczny wyświetlacz w kształcie aptecznego krzyża i umieszczać na nim informacje o rabatach na zakup preparatów witaminowych, suplementów albo animacje zachęcające do większej dbałości o zdrowie w sezonie jesiennym lub zimowym.


Cały materiał dostępny w nr 12 (118) miesięcznika "Własny biznes. Franchising" od grudnia 2014 roku


Wicej informacji na temat reklamy zewnętrznej LED wyślimy ci na mail'a - zamów teraz!


Zapisz się do naszego newsletter'a!

Porównanie_kaseton_vs_wyświetlacz