shopify traffic stats

Astel Europe: Najlepsze produkty, najlepsze rozwiązania, najlepszy serwis!

Astel Europe: Najlepsze produkty, najlepsze rozwiązania, najlepszy serwis!
Rynek reklamy świetlnej w Polsce i Europie rozwija się bardzo prężnie. Wyświetlacze i telebimy pozwalają na wyróżnienie firmy spośród konkurencji. Taka reklama gwarantuje większą rozpoznawalność, a wyświetlane informacje sprawiają, że potencjalny klient zwróci uwagę. O zmianach na rynku reklamy świetlnej porozmawiamy z właścicielem Astel Europe i marki BestREKLAMA panem Eugeniuszem Jaworskim.

Wywiad z Eugeniuszem Jaworskim, Astel Europe, maj 2015

Jak wygląda rynek reklamy świetlnej w Polsce?

Polska gospodarka cały czas się rozwija dzięki czemu rynek reklamy świetlnej również się pnie do góry. Coraz większa ilość konkurencyjnych przedsiębiorstw wymusza konieczność reklamowania kluczowych produktów i usług. Astel Europe oferuje wiele rozwiązań na polu reklamy, od klasycznych

kasetonów, liter przyściennych (3D), po wyświetlacze i telebimy LED owe. Rynek reklamy cały czas się zmienia, obecnie stawia się przede wszystkim na wydajne, energooszczędne diody LED. Wyświetlacze i telebimy to przede wszystkim narzędzia do komunikacji z klientem za pomocą dynamicznego przekazu. Możemy wyświetlać dużą ilość zarówno informacji tekstowych jak i graficznych przez co reklama jest dynamiczna i pozwala umieścić więcej ważnych informacji dotyczących naszej działalności.

Retail_sign_innovations

Podpisali Państwo umowę z RGB Technology. Na czym polega ta współpraca?

Tak, w kwietniu 2015 roku Astel Europe podpisało umowę z polskim producentem RGB Technology. Jesteśmy ich oficjalnym autoryzowanym dystrybutorem w Polsce z lokalizacją w Warszawie. Jest to dla nas ogromne wyzwanie i nowy kierunek rozwoju. Skupiamy się wyłącznie na produktach RGB Technology. Jest to także wynik zmiany polityki w RGB Technology, która skupila się przede wszystkim na produkcji i rozwoju swoich produktów, a za sprzedaż w regionach odpowiada w dużej mierze dystrybutor.

Czy nie stracili Państwo przez to klientów?

Nie, w obecnej chwili skupiamy na produktach jednego producenta, który oprócz przewagi technologicznej ma atuty w postaci lokalizacji usytuowanej w Polsce i szybkiego serwisu. Już niebawem będziemy mogli oferować klientom usługi serwisowe w ciągu 24 godzin od zgłoszenia w całym kraju. W tym czasie będziemy starać się naprawić usterkę, podjąć działania gwarancyjne albo pogwarancyjne. Producent będzie również w stanie wyprodukować każdy moduł, nawet ten z poprzednich partii i lat. To jest duży atut RGB Technology w okresie eksploatacyjnym urządzeń.

Astel Europe Aytoryzowanym Dystrybutorem RGB Technology        

Rynek reklamy to bardzo dynamiczny rynek gdzie panuje duża konkurencja. Jakie innowacje zamierzają Państwo wprowadzić w swoich produktach?

W najbliższym czasie oczekujemy nowych pełnokolorowych modułów „Full Color” o rozdzielności 8 i 6 mm. Przyjmujemy już nawet wstępne zamówienie na takie realizacje. Moduły te będą stosowane zewnętrznie jak i wewnętrznie.

Module_RGB8_RGB6_px8_px6

Jakie są przewagi telebimów i wyświetlaczy od polskiego producenta nad tańszą konkurencją z Chin?

Wbrew pozorom chińska produkcja wcale nie jest tańsza, zwłaszcza wtedy gdy planuje się inwestycję długoterminową. Wystarczy przez parę godzin przejść się po Warszawie aby zobaczyć chińskie produkty, w których albo coś nie działa, albo powypadały poszczególne moduły: świecą z różnym stopniem jasności lub są całkowicie wyłączone. Takie wyświetlacze czy telebimy często stoją tygodniami i miesiącami zepsute bez żadnego serwisowania. To trochę jak z samochodem, jeżeli ktoś chce kupić auto i nim nie jeździć to każdy model czy marka będzie dobra, natomiast jeżeli ktoś chce tym samochodem jeździć to musi ten samochód działać w sposób prawidłowy, bez zarzutów.

Chińska produkcja, a chodzi przede wszystkim o moduły albo gabinety na bazie których już w Polsce układają wyświetlacze albo telebimy jest różna, zarówno niskiej jak i wysokiej jakości, są one tańsze jak i droższe od produktów RGB Technology. Jakiś czas temu mieliśmy w swojej ofercie chińskie produkty dlatego znamy ten temat.

Jeżeli państwo potrzebują reklamy na krótki czas to dlaczego przepłacać? Jak z lampkami choinki. Kto zamierza kupić jedynie na okres świąt i później wyrzucić to kupuje najtańsze, gdzieś okazyjnie nawet nie w sklepach. Dbamy jedynie o przepisy przeciwpożarowe. Ale jeżeli chcemy zainstalować lampki czy LEDy na drzewach, z założeniem kilkuletniej eksploatacji, to szukamy rozwiązań w renomowanych firmach z Niemiec albo Austrii, kupujemy w sklepie, zwracamy uwagę na termin gwarancyjny. Wspomniane firmy mogą mieć zakłady w Chinach ale to już inny poziom odpowiedzialności przed klientem, inny poziom działania i standardów.

Co sprawia, że Astel Europe jest firmą godną zaufania? Co mają Państwo do zaoferowania swoim klientom czego nie oferują inni?

Najpierw to kreatywność, innowacyjność i systemowe podejście, wiedza i doświadczenie w branży.

Astel Europe
działa w standardach zarządzania projektami PMI, korzysta z wiedzy producenta i podtrzymuje standardy ISO. Dla klienta współpraca z dystrybutorem to przede wszystkim więcej uwagi, więcej elastyczności co do rozwiązań, co do finansowania, co do warunków współpracy. Jako doradcy korzystamy z dużo szerszej wiedzy odnośnie narzędzi reklamowych jak i marketingowych co w końcu owocuje zyskami klienta.

ISO 14001 ISO 9001
Certyfied CREE partner in Europe

Polski producent RGB Technology stale wprowadza na rynek innowacyjne produkty oparte na własnych pomysłach i patentach. Nieustannie pracuje nad wspólnymi celami w obszarach: kosztów, jakości, terminowości dostaw i bezpieczeństwa. Stworzony został Dział Rozwoju Produktu, którego celem jest wyznaczanie kierunków technicznego rozwoju, rozwiązywanie problemów, tworzenie niezawodnych urządzeń odpowiadających wymaganiom klienta. Działa również  Laboratorium w którym testowane są zarówno własne produkty tak i części od dostawców, w tym z USA.

Jako jedyni na rynku wprowadziliśmy usługę wynajmu wyświetlaczy. Takie rozwiązanie oferujemy dwóm grupom klientów. Pierwsi to ci, którzy mają krótkie promocje czy akcje i potrzebują naszych produktów na określony czas, drudzy natomiast to grupa osób chcących przetestować wyświetlacze i przekonać się jakie przynoszą korzyści.  Wprowadziliśmy także system Trade In, jeżeli klient przyniesie nam swój stary kaseton bądź wyświetlacz, wycenimy go i za dopłatą wymienimy na nowy i działający według najnowszych standardów. Dla naszych klientów przygotowaliśmy także wyjątkową promocję, każdy kto zdecyduje się na zakup i montaż naszych produktów w mieście czy na ulicy, w przypadku większych metropolii, gdzie w okolicy nie ma innych wyświetlaczy otrzyma od nas 3% rabatu na swoje zamówienie. Własnie uruchomiliśmy stronę bestreklama.com.pl  dla prostszej i szybszej komunikacji z klientem, podane ceny, opis narzędzi, warunki wyboru odpowiednich parametrów – łatwo wybrać i zamówić to co najlepsze – na tym skupiliśmy się szukając rozwiązań dla małych i średnich firm.   

RGB_LED_screen_p10

Jakie są Państwa plany na nadchodzące miesiące? W jakim kierunku zamierzają się Państwo rozwijać?

Reklamy LED owe są przede wszystkim dynamiczne, działają w sposób bardziej skuteczny, w sposób ciągły przyciągają uwagę. Z drugiej strony skuteczność takiej reklamy zależy od bardzo wielu czynników, ich prawidłowa ocena jak i umiejscowienie to właśnie nasza praca. Nasi klienci zadowoleni z jakości produktów RGB Technology i usług Astel Europe o czym świadczy ciągły wzrost zamówień w tym z poleceń stałych klientów.   Nasze doświadczenie w temacie reklam świetlnych powoduje, że każdemu klientowi zaproponować możemy najkorzystniejsze rozwiązanie. Naszą misją jest profesjonalne doradztwo, tak aby finalnie klient wybrał najlepsze dla siebie rozwiązanie. Najbliższe plany to wprowadzenie serwisu non-stop 24h, ułatwienie zakupu na stronie bestreklama.com.pl, wprowadzenie najnowszych produktów czyli ekranów full color z rastrem albo rozdzielnością 8 mm i 6 mm (RGB-8-SMD LED p8 i RGB-6-SMD LED p6)

Czy podpisana niedawno przez prezydenta Ustawa Krajobrazowa znacząco wpłynie na rynek reklamy zewnętrznej w Polsce?

Trzeba zacząć od tego że celem tej ustawy nie jest ochrona krajobrazu, lecz walka z reklamą zewnętrzną. Bałagan w największych miastach w największym stopniu powodują nielegalne banery czy szyldy. Spowoduje to, że zakładając reklamę zewnętrzną trzeba będzie porozumieć się z lokalnym architektem krajobrazu i uzyskać jego zgodę. Celem tej ustawy nie jest zakaz reklamowania swojego biznesu tylko uporządkowanie ulic i oczyszczenie jej z wielu nielegalnych  albo złe ustawionych szyldów czy telebimów. Nie spowoduje to zastoju w rozwoju rynku reklamy zewnętrznej, jedynie uporządkuje to pewne procesy jakimi trzeba będzie się kierować czy przy wyborze wyświetlaczy czy telebimów. No i jak wiadać spowoduje to wzrost cen na takie reklamy dla klientów.

Wizerunek reklamy zewnętrznej od lat psuje bałagan nielegalnych konstrukcji, zwisających banerów, płacht zasłaniających elewacje, rozklejanych przypadkowo plakatów oraz chaos tablic i szyldów umieszczonych na budynkach, płotach i słupach. Przyczyną tego stanu rzeczy  jest brak regulacji, konsekwentnego oczyszczania i uporządkowania tego nieładu i samowoli. Legalna, dobrze zrobiona reklama zewnętrzna, jaką oferuje Astel Europe wyróżnia się pod wieloma względami. Jest ona estetyczna wpasowuje się w otoczenie, i w sposób nie agresywny reklmuje dane firmy czy usługi. Takie konstrukcje są monitorowane przez techników i grupy serwisowe dzięki czemu spełniają wymagane normy techniczne i są w pełni bezpieczne. Inna strona to ta, że na telebimie można odtwazrzać wielie reklam a na billboardzie tylko kilka w miesącu. Jeżeli ilość mejsc czy dzialek jest ograniczona to telebim to skutecznejsze rozwiązanie dla inwestorów.
 
Dziękuje bardzo za rozmowę i życzę dalszych sukcesów!

Na wzajem, powodzenia!



Biedronka_telebim_Mielno